سردار سلیمانی معادلات غرب را نابود کرد

مستبصر و مبلغ آرژانتینی با بیان اینکه سردار سلیمانی معادلات غرب را نابود و ملتها را به ارتش های قوی تبدیل کرد، گفت: مکتبی که سردار ایجاد کرد، به اذعان خود غرب نیز جهانی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سهیل اسعد امشب در نشست مجازی بین المللی حاج قاسم سلیمانی گفت: جمهوری اسلامی ایران نقش پر رنگی در تمام نهضت‌های مقاومت و کمک به آنها در منطقه داشته و همچنین تمام این نهضت‌ها به نوعی برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) بوده است.

مستبصر و مبلغ آرژانتینی با بیان اینکه مکتب تشیع، الگو و نمونه اصلی این مبارزات و تعالیم است، ادامه داد: قاسم سلیمانی تفکری را در بین ملت‌ها احیا کرد که نیروهایی مثل حشدالشعبی و حزب الله در خط مقدم این تفکر قرار دارند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی معادلات غرب را نابود و ملت‌ها را به ارتش‌های قوی تبدیل کرد، افزود: مکتبی که سردار ایجاد کرد، به اذعان خود غرب نیز جهانی شده است.

این مبلغ آرژانتینی بیان کرد: افرادی مانند شهید سلیمانی با شهادت خود تبدیل به یک مکتب شدند، غرب نیز از همین حرکت می‌ترسد. آن‌ها می‌ترسند چیزی که اقلیمی بود، جهانی شود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی به الگویی برای نسل‌های آینده تبدیل شد، اظهار کرد: این شخصیت پس از شهادتش به یک عنصر فرهنگی تبدیل و ماندگار شد.

این مستبصر آرژانتینی در ادامه گفت: نتیجه این شهادت و حرکتی که سردار سلیمانی آغاز کرد، تبدیل به شروع جنبش‌های جدید در جهان خواهد شد.

keyboard_arrow_up